social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1403/2/17

09:48:0

70

اولین جلسه کارگروه استانی ترویج و فرهنگ سازی استاندارد براساس دستورالعمل ترویج و فرهنگ سازی استاندارد با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و صاحب نظران رسانه ای در اداره کل استاندارد کرمان برگزار شد

اولین جلسه کارگروه استانی ترویج و فرهنگ سازی استاندارد براساس «دستورالعمل ترویج و فرهنگ سازی استاندارد» به شماره مدرک [۲۸۳/۱۴۳/ د] با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و صاحب نظران رسانه‌ای در اداره کل استاندارد استان کرمان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، کارگروه ترویج و فرهنگ سازی استاندارد بر اساس دستورالعمل مدرک شماره 283/143/د با حضور مدیر کل استاندارد استان و صاحب نظران رسانه‌ای در محل اداره کل استاندارد استان کرمان برگزار گردید.
در این جلسه ضمن تشریح کامل دستورالعمل ترویج و فرهنگ سازی استاندارد راهکارها، نظرات و پیشنهادات اعضا در راستای  افزایش  ترویج فرهنگ استاندارد و مطالبه عمومی استاندارد توسط اعضا ارائه گردید.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاد گردید طرح اولیه برگزاری یک جشنواره هنری منطقه‌ای یا ملی یا بین‌المللی در استان کرمان تحت عنوان استاندارد و رسانه، عکس، فیلم کوتاه، استندآپ کمدی و ... ارائه گردد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه مدیر کل استاندارد استان احکام اعضا را به شرح ذیل اهدا نمود:
مریم کیانفر، معاون استاندارد سازی و آموزش، دبیر کار گروه
داود میاندهی، رئیس خبرگزاری ایرنا کرمان - عضو کار گروه
روح الله خدیشی، مدیر مسئول روزنامه پیام ما و فعال رسانه‌ای محیط زیست - عضو کار گروه
مهدی اقتداری، مدیر سایت خبری کنار صندل - عضو کار گروه
فربین عوض پور، سرپرست اداره روابط عمومی - عضو کار گروه

تصاویر