social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

پنجشنبه1403/1/30

06:42:4

18

بازدید نظارتی مدیر کل استاندارد استان کرمان از واحد تولیدی پشم بافی آسیا، تنها و بزرگترین واحد تولید کننده نخ و پارچه فاستونی در جنوب شرق بر اساس استانداردهای ملی ۲۳۷۹ - ۲۳۷۸ – ۵۹۳۲

بازدید نظارتی مدیر کل استاندارد استان کرمان از واحد تولیدی پشم بافی آسیا، تنها و بزرگترین واحد تولید کننده نخ و پارچه فاستونی در جنوب شرق بر اساس استانداردهای ملی ۲۳۷۹ - ۲۳۷۸ ۵۹۳۲
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان مسلم بسیج، مدیر کل استاندارد استان کرمان از واحد تولیدی پشم بافی آسیا بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این واحد تولیدی آشنا شد. مسلم بسیج در بازدید از واحد تولیدی از خط تولید پارچه و نخ، رنگرزی و آزمایشگاه کنترل کیفیت بازدید کرد و در نشستی که با مدیران واحد تولیدی داشت ضمن خدا قوت به ایشان گفت:واحد تولیدی پشم بافی آسیا یکی از واحدهای صنعتی پیشینه دار در استان به شمار می‌رود. وی افزود: این واحد تولیدی در دولت سیزدهم در مسیر توسعه تولید قرار گرفته و امید می‌رود با حمایت‌هایی که دولت از تولید ملی در دستورکار خود قرار داده و با برنامه ریزی مدیریت توانمند، جوان و پر انرژی، واحد تولیدی به زودی  به درخشش و شکوفایی بیش از پیش تولید بازگردد.
ایشان بیان داشت: در حوزه کیفیت کالا اتفاقات مطلوبی به چشم می‌خورد و اینگونه که از شواهد پیداست، استراتژی تولید این واحد صنعتی، بر مبنای سفارش و نقدینگی قرار گرفته و بدون شک با توجه به کیفیت مطلوب تولید، در سطح ملی نیز از این واحد حمایت میشود. مدیر کل استاندارد استان گفت: این اداره کل در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید، با مشارکت مردم»، خود را موظف به حمایت جدی و قطعی از صنایع مختلف استان می داند.


لازم به ذکر است کارخانجات فاستونی آسیا (سهامی خاص) در سال ۱۳۶۲ در زمینی به مساحت ۴۰،۰۰۰ متر مربع در کرمان تاسیس. و در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۲،۰۰۰،۰۰۰ متر انواع پارچه های فاستونی ، شبه فاستونی، مانتویی ، پالتویی ، عبایی و قبایی .و تولید مقدار ۷۲۰تن از هر یک از انواع نخ از نمره ۳۰ متریک و ۱۲۰ متریک با درصد های مختلف، با داشتن پنج سالن ریسندگی، رنگرزی، بافندگی، رفوگری، تکمیل و واحد های آزمایشگاهی .و کنترل کیفیت و طراحی در زمره یکی از بهترین کارخانجات نساجی کشور و تنها کارخانه در جنوبشرق کشور می باشد که با تکیه بر دانش فنی جوانان این مرزوبوم و استفاده از دستگاه های مدرن توانسته است محصولات با کیفیت تولید و روانه بازار نماید.


۹۳۲

تصاویر